Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΦΙΛΛΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

H ΦΙΛΛΗ ΤΗΣ ΜΑΝΝΑΣ
Γεια σας…
Είμαι 22 χρονών και είμαι καψούρης με τη φίλη της μάνας μου, που είναι 40!
Οποτε έρχεται σπίτι και έρχεται συχνά… ντύνεται συνέχεια προκλητικά, γιατι της αρέσει να σκέφτονται, αυτοί που τη βλέπουν, πονηρά πράγματα για αυτήν!
Η γυναίκα είναι κάβλα… 1,80 ύψος, 80 κιλά, στητό βυζί και ενα προσωπο 35αρας μουνάρας και κρατιέται καλά γιατί προσέχει τον εαυτό της πολύ!

Τέλος πάντων, μη τα πολυλογώ, η Άννα (έτσι την λένε), όταν ήμουν 17 χρονών, είχε παρει χαμπαρι ότι όταν ερχόταν σπίτι με κάβλωνε και πήγαινα στο μπάνιο και τον έπαιζα για πάρτη της!
Το είχα καταλάβει γιατί μου έριχνε σπόντες του τύπου «τι έκανες τόση ώρα στο μπάνιο;» και «θες βοήθεια, να έρθω;», υπονοούμενα που με κάβλωναν πολυ!
Μία μέρα, μπαίνει στο μπάνιο εντελώς τυχαία (;;;) και με βλέπει με την πούτσα καβλωμένη στο χέρι μου, να τη παίζω. Η αλήθεια είναι ότι ντράπηκα, αλλά απο την άλλη, ήταν μια αφετηρία… και μου λέει «Σπύρο… τι κάνεις εκει;». Εγω τα έχασα και σταμάτησα. Τότε, όμως, ήρθε και πήρε το καβλί μου στο χέρι της και μου τράβηξε μία μαλακία όλα τα λεφτά!
«Αυτό ήταν ένα δείγμα» μου λέει…
«Δείγμα;» της απαντώ… και μου λέει «ο άντρας μου είναι βραδινός απόψε, θα σε περιμένω στις 22.00″.
Φυσικά δεν το σκέφτηκα καθόλου, περίμενα πως και πως να περάσει η ώρα!
Και αφού όλα πήγαιναν μια χαρά, ετοιμάστηκα και εγω και όταν πάω να φύγω, μου λέει η μάνα μου «πήγαινέ με στην Άννα να της κανω παρέα, γιατί είναι μόνη της»… έφαγα ένα ξενέρωμα…
Τέλος πάντων, τα μπαλώνω κάπως και κάθεται σπίτι.
Φτάνω στο σπιτι της Άννας με μία κάβλα μέχρι το κεφάλι!
Μου ανοίγει, φορούσε ένα κοφτό σορτς που έμπαινε μέσα στα μουνάκι της και ενα ντεκολτέ που τόνιζε τις βυζάρες της.
«Γεια σου καβλιάρη» μου λέει…
«Γεια σου Άννα» της λέω εγω!
Τότε κόλλησε το σώμα της πάνω στο δικό μου και άρχισε να με φιλάει και να μου τρίβει το καβλί μου.
Τα είχα χάσει και μου λέει «ντρέπεσαι;»
Της λέω «οχι, άλλα να…. είναι η πρώτη μου φορά και…» δεν πρόλαβα να της πω τίποτα άλλο και με ρίχνει στο κρεβάτι της. Μου κατεβάζει το παντελόνι και βλέπει οτι δεν φόραγα μποξεράκι και είδε κατευθείαν το καβλωμένο πούτσο μου.
Τον έβαλε στο στόμα της, τον ρούφαγε με λύσσα, έγλυφε τα αρχίδια μου και με έκανε ταύρο!
Σηκώνεται επάνω και κατεβάζει το σορτς που είχε κολλήσει μέσα στο μουνάκι της…
«Πιάσε το μουνί μου να δεις πόσο υγρή είμαι για σένα» μου λέει…
Της χάϊδευα το ξυρισμένο μουνί της και ξαφνικά χώνει το χέρι μου μέσα στο μουνί της… έβγαλε μία κραυγη κάβλας και μου λέει «θέλω να μου σκίσεις τη μουνάρα τώρα». Μετά, κάθεται πάνω μου και τρίβει την πούτσα μου πάνω στο ύγρο μουνί της και ύστερα το έχωσε μέσα της.
Ήταν τοσο καυτό και υγρό το μουνάκι της, σκέτη κάβλα…
Την γαμούσα περίπου 15΄μέχρι που της λέω «θα χύσω»…
Τότε σηκώθηκε, μου έπιασε τον πούτσο και γύρισε από την αλλη. Τον έχωσε μέσα στη κωλοτρυπίδα της και ταυτοχρονα έπαιζε το μουνί της και χύσαμε και οι δύο μαζί…
Τη γάμησα 3 φορές εκείνο το βράδυ, με αποκορύφωση την τελευταία, που την έχυσα στα μούτρα!

Απο τότε, βρισκόμαστε σπίτι της όποτε δουλεύει ο άντρας της και γαμιόμαστε ασύστολα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου